nedeľa 16. júla 2017

Back Again!

Drahí čitatelia, som späť! Po menšej neplánovanej (ale dosť očakávanej) pauze som tu s novým článkom. Skúšky mám na leto hotové a do septembra si môžem užiť prázdniny. Včera som prišla domov na Slovensko. Tešila som sa na zmenu prostredia, na rodinu, priateľov, ale hlavne som rada, že som ušla tomu mimoriadne horúcemu počasiu. Už viac ako mesiac bolo v Taliansku na nevydržanie. Zatiaľ žiadne veľké plány nemám, ale ani mi to popravde nevadí, skôr sa teším, že si odpočiniem. Ale pred odchodom domov som stihla stráviť aspoň jeden deň u mora čo mi dodalo veľa energie. Bohužiaľ, tiež som sa stihla poriadne spáliť, ale môžem si za to sama, pretože som to podcenila a ani raz som sa za celý deň nenakrémovala. Neodporúčam to nikomu, týždeň som strávila v bolestiach. 

Aj tento rok sa mi ozvali zo stránky Letnyhit.sk s ponukou spolupráce. Poslali mi dvoje pári slnečných okuliarov. Na fotkách mám moje obľúbené lenonky v čiernom vydaní. V tohtoročných zľavách sa mi podarilo nájsť tento skvelý top zo Zary. Väčšinou si počas zliav nič neviem kúpiť, ale stačí trochu trpezlivosti a dajú sa nájsť skvelé veci. Čo ste si v zľavách našli vy? 









5 komentárov:

  1. vitaj vitaj vitaj :)
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý outfit, krásne si jednotlivé kúsky skombinovala ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gratuluju, dobře, že jsi zvládla všechny zkoušky! prázdniny budou zasloužené :) a skvělá halenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vitaj späť :) A tie okuliare ti veľmi pristanú a pristanú aj k celkovému utfitu..jedno s druhým pekne ladí..nohavice, topánky, top aj nášnice :) Super. No a ja si tiež neviem nič nájsť, minulý týždeň som išla odhodlaná na nákupy, pretože mi chýbajú nejaké topy a niektoré už mám veľmi sprané a ostatných mám len pár a vždy kombinujem tie isté...no ale keď som videla ten bordel, nechcelo sa mi tam prehrabávať...ale ulovila som pár kúskov včera v takom "lepšom" obchode, kde majú kvalitné veci a mali pekné zľavy, plus zaujímavé a "iné" veci..tak som sa trochu upustila z uzdy :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť